štvrtok 28. januára 2016

Zdravím ťa Korea / Hello Korea



Keď prídeš do Kórey, tak pred vstupom ti dajú takúto vyplňovačku. Čo povieš ? 

Prvá prestupná stanica v Istanbule. Naposledy som toľko ľudí videl na letisku v Bulharsku pred X rokmi, keď každé druhé lietadlo malo "delay" viac ako 10 hodín. Btw aj to naše. 





Môžem povedať, že sneh v ázijskej krajine je pre mňa osobne veľký nezvyk.




 Pamätáš si slovenské koruny aké boli pekne farebné? No, tak prešli ryžovou kúrou a aj tak sú stále pekné a farebné :D

 To modré na fotke je suši rolka za 1euro, inými slovami super snack.


 Ovsené vločky sú kategória sama o sebe. Moje každodenné raňajky v Soule stoja 19500wonov, čo je viac ako 15euro za 1,125 kila vločiek. Takže už nie sú každodenné a teda ma dostali do pozície hľadanie niečoho lacnejšieho.
 V takýchto vedrách som si zvykol kupovávať vločky. Tak ktoré? Family či dog rang :D

 až doteraz by ma ani nenapadlo, že existuje niečo ako fazuľové mlieko, alebo fazuľové mlieko do kávy

 A čerešňa na záver, teda kukuricová zmrzlina/nanuk na záver.  Táto "mrazenina" je vlastne vydlabaná kukurica naplnená zmrzlinou. Len si neviem až tak predstaviť, ako môže taká kombinácia chutiť. Ale keď mi niekto z Vás povie, čo to stojí, tak to vyskúšam  ;)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára