utorok 2. februára 2016

Jeden deň v Soule / One day in Seoul

Čo sa dá stihnúť za jeden deň v Soule. 





Cvičiť sa musí v každom veku a za každého počasia. Tento pán si dával tréning v mínusových teplotách. Veľmi sa mi páči, že je v Soule v parkoch gym na čerstvom vzduchu a zadarmo. A už len "som veľký, som silný.... tšššš " :D

Čaj zadarmo. Nápis som videl - tak som si hneď jeden dal. 

Tu som sa stratil, ale s Gps sme kamoši.


 Star Wars ázijská verzia :D 2:0 :D







V Soule v plaza centre majú klzisko pre verejnosť.  Keď som sa dozvedel, že si môžeš požičať korčule za necelé euro, tak som ani na sekundu neváhal a už som bol na ľade.


Podarilo sa mi navštíviť aj Gyeongbokgung palác. Táto stará ázijská architektúra má dačo do seba.





Rande na slepo :D


Keď som sa prešiel ulicami, pomyslel som si- (Vianoce? Nový rok? zvesiť svetielka?). Omyl, výzdoba a nápis Šťastny Nový rok je viac ako opodstatnený. 8. feb. sa oslavuje Čínsky Nový rok. Takže, tento rok si užijem ďaľši nový rok. :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára