pondelok 8. februára 2016

Svetlá Soulu / lights of Seoul

Čo predchádzalo nádhernému výhľadu sa dozvieš v príspevku. Prajem príjemné čítanie :) 


Poobede som sa rozhodol prejsť na jeden z mostov, ktoré spájajú Seoul, aby som videl toto mesto aj z diaľky, a tiež aby som videl západ slnka. Pre Váš obraz aby ste vedeli po 3. fotke mi od zimy vyplo Iphone, takže žiadna svojka (selfie) haha :D.  Našťastie som si bral zrkadlovku, ktorá mi pomohla odfotiť pekné fotky. Veža v diaľke bola neprehliadnuteľná. V momente som vedel kam sa musím ísť pozrieť. Seoul N Tower. 


Na apartmáne som sa snažil pripraviť na výstup. Za pomoci Google Maps som si našiel metro stanicu, ktorá je čo najbližšie pri kopci. V tom som narazil na háčik. Cesta na kopec podľa Google Maps nebola možná na pešo. Bola tu možnosť lanovky. Napriek tomu som sa rozhodol googliť, hľadať články, blogy a podobné veci, ktoré by popisovali cestu na kopec aj na pešo. Potvrdilo sa tu pravidlo "kto hľadá, ten nájde" Dámy a páni - našiel som na stránke dákej miestnej turistickej komunity takúto profi peknú mapu, ktorá mi napodiv naozaj pomohla. Takže im touto cestou ďakujem. 


 Po ceste sme natrafili na starodávnu zachovanú kórejskú dedinku, ktorá sa mi veľmi páčila.  A čo Vám ?






Cesta na horu viedla po drevených schodoch, ktoré z dákeho dôvodu nemám nafotené. Po prekonaní asi milión schodov ma stretol "bench press" haha. Našiel si ma. Neodmietol som a hneď som si dal sériu.

shody, schody a zase len schody 


















 Prajem Vám pekný zvyšok dňa :)  a svojka na záver

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára