streda 24. februára 2016

Kórejská ponuka/ Korean offer

Emócie. Očividne som pánovi spravil deň.

Hneď potom ako som ho odfotil, tak som si kúpil to, čo predáva. Kórejskú palacinku. Táto palacinka je plnená orechmi a medom.

Tradičná otázka akú dostávam znie:"ako ďaleko to máš do Severnej Kórei?" Tu je odpoveď. Podľa google maps zo Seolu do hlavného mesta severu Pyongyang je to iba 202 km. "mhádečkou" HAHA. 



Metro katégoria sama o sebe. Jedna z nalepších infraštruktúr na svete. Metrom sa vieš dostať úplne všade.

Špeciálne sa mi páčia expes vlaky. Každá linka má rozdelené vlaky na "all stop" teda vlaky čo stoja na každej zástavke a na "expres" (červená čiara na foto) teda vlaky čo stoja iba na vlakových križovatkách. Na rovinu skvelý nápad ako zrýchliť čas cestovania. 

Morské dobroty, ktoré som tu videl prvýkrát.

Toto je kórejské 7eveven. Samozrejme majú aj to klasické, ale tu vieš niekedy nájsť lepšie veci.

Kráľovské domy, v ktorých zvykol kráľ piť čaj




Správna reštika "MYSTERY FOOD", ale musím sa priznať, že som v tejto reštike mal tlmočníka tak som presne vedel čo si objednávam.  Mäso, zelenina, ryža!



Ktoré? 

To správne počasie na futbal - 5 min. sneh, 5 min. slnko.


Na zápase som hral za tím 1st united kde nás bolo vyše 16 hráčov. Toto je už len zbytok tímu po zápase alebo inými slovami tí, čo sa nikam neponáhľali.

Kamarát Hyuk, ktorý ma pozval hrať za ich tím. 



Kozel v 7eleven. Ešte keby tam mali niečo slovenské.

Taštička plnená zeleninou.

Nudle s cibuľou a niečím pripomínajúcim sójovú omáčku.

štiplavé kura



A na záver - móda pre psy :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára